joi, 31 mai 2012

Leapşă (1)

Chiar îmi era dor de o leapşă şi, bântuind diverse bloguri, am găsit-o pe aceastaa. Am "furat-o" de pe blogul lui Metal, bla bla.


Fotografia îmi aparţine, e postată de deviant-ul meu :3 E făcută într-una dintre cele mai geniale zile din viaţa mea. <3




Ai o poreclă ?
Actually, am mai multe: Abi, Pişpirel, Pitic, etc.


Unde locuieşti ?
Acasă la mine.


Ce întălţime ai ?
1.65 m


Ai zi onomastică ?
Mkay, dubioasă întrebare :)) Sigur că am: 10 august.


Cu ce te ocupi ?
Scriu, stresez lumea, fotografiez, râd.


Ai fraţi sau surori ?
O soră mai mică.


Limbă maternă ?
Limba romană.


Limbi vorbite ?
Engleză, franceză şi puţină maghiară.


Colecţii ?
Da, şerveţele de toate mărimile şi culorile.


Număr la pantofi ?
38 - 39.


Materia preferată ?
Limba română, engleză.


Ce hobby-uri ai ?
Fotografiatul, muzica, scriu proză, etc.


Bani de buzunar ?
Oh, mai am vreo 5 lei rătăciţi :))


Dorinţa ?
Să public o carte, două, trei.


Vise ?
Cu nemiluita !


Număr norocos ?
28.


Ai vrea să revezi ...
Alba Iulia.


Ai animale de casă ?
Am avut, o pisicuţă şi, înainte de ea, un papagal.


Sentimentul cel mai preţuit ?
Fără doar şi poate, prietenia.


Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţa ta ?
Sunt cel puţin trei astfel de zile, aşa că nu pot descrie doar una.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu