vineri, 25 mai 2012

Sunt rațională, dar iubesc !

Fotografia îmi aparține, eu am făcut-o :)




Poate că nu am cea mai bună metodă de a arăta că iubesc, pentru că, în general, nu o arăt, dar dacă nu o arăt nu înseamnă că nu o fac. Iubesc, în limita posibilului și imposibilului, așa cum pot, așa cum știu, pentru că, da, sunt om. Nu știu exact ce e iubirea și, sinceră să fiu, nici nu-mi pasă - o definiție nu mă ajută să simt ceva mai mult sau mai puțin pentru o persoană.
Nu știu ce e viața, și totuși o trăiesc și o înfrunt zi de zi; nu știu ce e iubirea, și totuși o simt zi de zi, cu riscul c-o să sufăr cândva.
Sunt rațională ? Poate sunt, poate nu. Părerile sunt împărțite. Degeaba, sincer. Nu-mi pasă ce zice lumea.


Și, ca să închei postarea cu stil, am să-l citez pe Rareș* și am să spun : Sunt rațională, dar iubesc, pentru că iubesc să iubesc !




*Rareș.

2 comentarii: